« ؛ »

در سرزمین نجوا و کلمه

« ؛ »

در سرزمین نجوا و کلمه

سلام خوش آمدید

شوق حیآت.

يكشنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۹ ق.ظ

با کدام کلمه، در نفَس کدام آرزو، به‌ تمنای کدام اشتیاق، برای حضور در کدام آن، و در کدامین لحظه آفریده شدم؟ در کدامین رؤیا، به هنگامه‌ی تلألؤ ازلی کدام نور، با کدام «اسم» و در کدام سرزمین سر به سجود گذاشتم و «بلی» گفتم؟ با چه کسی سماع می‌کردم و غرق شعف بودم که به دنیا و رنج قدم نهادم؟ نمیدانم. اما شوق حیآت در معیت رفْق و رضا مرا به این جهان دعوت کرد.

 

تولدم مبآرک او.

  • ۰۱/۰۹/۲۷
  • کادح

نظرات (۹)

  • زری シ‌‌‌
  • مبارک باشهههه :))))))

    ان شالله سلامتی و عاقبت به خیری تون 

     

    + والا اگه فهمیدین چرا "بلی" گفتیم ؟. هعی روگزار .

    پاسخ:
    منم برای شما اجابت آرزوهاتون رو توی این دنیا از خدا می‌خوام:)
    - حب:)! بنظرم اون لحظه خدا حُب و اشتیاق رو به ما نشون داد و ما به شوقی که از خدا دریافت کردیم، بلی گفتیم.
    + لحظه‌ی سختی بود ولی احتمالا اگه باز هم به اون لحظه برگردیم، همه‌ی ما حیآت رو انتخاب می‌کنیم. نه عدم رو!
  • مهدی ­­­­
  • تولدت مبارک

    پاسخ:
    ممنونم

    تولدتون مبارک ؛)))))

    پاسخ:
    ممنوونم، ممنونم؛ هر لحظه‌ی زندگی‌ شما هم مبآرک

    تولدت مبارککککم

    پاسخ:
    🌱
  • پسر انسان
  • 150 سال عمر با عزت و سلامت

    پاسخ:
    ممنونم، البته که طول عمر مهم نیست، خدا به عرض زندگیمون برکت و عزت بده.

    تولدت مبارک همه ی اون ها که اونقدر خوشبخت بودن که کسی مثل تورو تو زندگیشون بشناسن و داشته باشن، زهره جانم

    پاسخ:
    اسماء خانوم..⁦⁠♡
    امیدوارم بیست و یک‌سالگیم، اونقدر قشنگ باشه که بتونم شمارو توش ببینم...

    زهره یه روز بریم بیرون آقا. یا بیا خونمون. مخصوصا این دومی.

    پاسخ:
    آخ‌جون. بریم:))) 
  • بهار زاد
  • 😄☺️❤️🌹سلامت باشین

    پاسخ:
    چقدر ممنونم بابت پیام‌هایی که دادی.

    نمیای خونمون؟! 

    پاسخ:
    ممنونم از این همه لطف؛ خونه نه، چونکه قابلیت اینو دارم که خجالت رو دانلود کنم اما بریم بیرون... بریم یه‌جای خاطره انگیز:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در جهانی که با گریستن آغاز میشود و با گریستن پایان میابد، پیامبری را شناختم که معجزه‌اش کلمه بود و «امید و لبخند» را برایم تلاوت کرد. از آن پس من به سلسلهٔ امیّد اقتدا کرده‌ام،طلوعِ فجر را دوست دارم و اینجا کلماتم را به امانت میگذارم...

    مطالب پربحث‌تر
    آخرین نظرات