« ؛ »

در سرزمین نجوا و کلمه

« ؛ »

در سرزمین نجوا و کلمه

سلام خوش آمدید

تمایلات.

يكشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۰۱:۳۶ ق.ظ

تمایل دارم به حرف زدن، گفتن، شنیدن، اشک ریختن. به شکایت کردن، پیوستن، فصل داشتن، رفتن، فرار کردن، مشتاق شدن، قصه داشتن، آه‌کشیدن، خوابیدن، شنیده شدن، خواندن، فهمیدن، زندگی کردن، سفر کردن، زائر شدن، دویدن. تمایل دارم به تمام شدن، به شروع کردن، به خندیدن و آرام شدن/آرام کردن. تمایل دارم به صبر کردن، انتظار کشیدن، حوصله داشتن، به پیدا شدن، به ساختن، به یافتن. به بودن؟نه. تمایل دارم نباشم. می‌خواهم که نباشم. کاش می‌توانستم نباشم...

  • ۰۱/۱۱/۲۳
  • کادح

نظرات (۳)

  • حامد احمدی
  • انسان به نا بودن علاقه نداره. 

    انسان به نابود شدن علاقه داره. و لازمه نابود شدن، بودنه.

    بنابراین باید می نوشتی کاش می‌توانستم نابود بشم...!

    باور کن قصد بد و بیراه گفتن ندارم. گفتم تمرینی باشه بر حرف زدن، اشک 

    ریختن، مشتاق شدن ، فهمیدن ، تمام شدن، خندیدن، آرام کردن، صبر کردن، حوصله داشتن ، که همه این‌ها زیر نابود شدن قرار میگیره.

    امیدوارم که نابود بشی..

    تبدیل بشی به یک انسان بی خود!

    :)

    پاسخ:
    من اما دوست ندارم نابود شم.
    بی‌خود بودن قشنگ نیست بنظرم...

    تمایلات تا قبل از نبودن عین زندگی بودند

    اما نبودن؟

    خیلی سخت و ناراحت کننده است

     

    + من خودم هر وقت کارد به استخوانم میرسه، با خودم بی صدا حرف می زنم، تخلیه میشم، البته درد میکشه آدم بدا بد درد داره، بعدش محکم میشم میگم ببین دنیا مسافرخونه است اصلا نیومدی اینجا برای قرار...

    پاسخ:
    و ان لو استقاموا علی الطریقه...

    موتوا قبل ان تموتوا

    می توانید 

    مثل مسلمان شد آسان است

    کافیست صیغه اش را بخوانید

    با خودتان بگویید زهره؟ درست گفتم؟

    از روی لینک دوستانتان رسیده ام به این اسم

    بگویید زهره مرد

    خیلی شورانگیز است 

    پاسخ:
    در ستایش موتوا قبل ان تموتوا:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در جهانی که با گریستن آغاز میشود و با گریستن پایان میابد، پیامبری را شناختم که معجزه‌اش کلمه بود و «امید و لبخند» را برایم تلاوت کرد. از آن پس من به سلسلهٔ امیّد اقتدا کرده‌ام،طلوعِ فجر را دوست دارم و اینجا کلماتم را به امانت میگذارم...

    مطالب پربحث‌تر
    آخرین نظرات